zondag 5 april 2015

Pasen...en een Kast met herinneringen!


Hopelijk gaan jullie net als ik, op deze Paas zondag...ook genieten van een heerlijk Paas ontbijtje!


Ondertussen neem ik jullie even mee naar mijn kast met waardevolle herinneringen...


De jaren geleden nog grenen boekenkast...staat ook al weer jaren wit, in de huiskamer...vol met waardevolle mooie herinneringen!


Mijn ouders en ik, 62 jaar geleden...


Mijn vader (49, zo veel te jong om te overlijden) in onze Cafetaria, en het oude emaille naam plaatje, dat beneden in het portiek, bij onze deurbel hing...
 

 
Oude stolp met kleine dierbare herinneringen aan mijn ouders...
 
 
Oude leren rolmaat van mijn vader...
 

 
Onze eerst geboren kleinzoon, alweer 11 jaar geleden...
 
 
Zijn broertje volgde 3 jaar later...
 
 
Onze oudste 2 kleinkinderen...kwamen in ons leven toen ze 5 en 7 jaar waren, zijn inmiddels ook al weer 17 en 19 jaar... 
 

 
Oude plaat achter glas...tekst spreekt voor zich, ja toch?
 
 
 


Geniet van elkaar en het leven, want niets is vanzelfsprekend, en soms duurt het maar even...
Lieve groetjes van Marianne.
 


7 opmerkingen:

my way of living zei

Wat een mooie kast met herinneringen.
Een heel fijn Pasen.

gr. Anita

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige herinneringen, Marianne.

Ook voor jou en je familie, fijne paasdagen.

Lieve groet,

Loes

It's me zei

Hele fijne geniet dagen....liefs Ria....x!

Home and Lifestyle zei

We hebben inmiddels een gezellig en heerlijk paasontbijt achter de rug en genieten van een relaxte dag.

Wat heb je dierbare spullen in deze kast liggen. Je vader is inderdaad veel te jong gestorven. Mijn vader was 56 toen hij stierf, dus ik heb er wel beelden bij. De voorwerpen in de kast zijn je daardoor extra dierbaar.

Ik wens je een fijn paasweekend. Liefs, Ingrid

Joke zei

Vrolijk pasen.

Groetjes Joke.

Ans van Ispelen zei

Wat mooi,zo´n kast vol herinneringen.
Heel erg bijzonder.

Fijne Paasdagen Marianne
Groetjes Ans

Marjon zei


Een prachtige kast met waardevolle herinneringen, die heel dierbaar zijn...nog een fijne 2e paasdag...lieve groet Marjon